10 januari 2011

Imorgon blir det en heldag i stallet och kameran ska absolut med, så förvänta er en bildbomb imorgon ;-) hihi tänkte även gå igenom alla saker i skåpet, så lär även dyka upp en så kallad, bloppis framöver.. Fram tills dess har jag inte mycket att berätta mer än typ, jag är helt fast i den här lilla "outfit-världen"! Ni vet, sitter och knåpar ihop en dröm outfit i photoshop haha jag har ganska lätt att börja dregla över utrustning..

Okej, klaga inte på redigeringen. Jag är inte bra på photoshop! Men alltså schabraket ♥ snyggt på Gurra - svar JA! tess dreglar jättemycket och vill ha det jättemycket.. Men tess är inte miljonär så hon får vänta, buhu!


Schabraket från RG
Klinkerträns från Eqiupe
Soft up Freejump
stigbyglar
Minichaps från Dyón
Grand Prix Horze
ridbyxa
Kingsland dunväst med en Kingsland Briony tröja under
Glen Gordon Orfeus sko
Dyón läderskydd
Charles Owen Wellington Professional hjälm
MUMS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är scharaket från AS?:O såg verkligen ut som ett rg! men håller med dig, SKITSNYGGT:)

2011-01-11 @ 09:33:21
Postat av: Cecilia

Vi dreglar nog alla efter olika typer av utrustning. Skulle själv vilja ha lite ny ridkläder och då är Kingsland intressant men det kostar ju en del om man är ju inte miljonär precis :P

2011-01-11 @ 11:12:15
URL: http://abmis.blogg.se/
Postat av: tess

Anonym: Nej haha, du har helt rätt! :D skrev fel, självkart är schabraket ett RG hihi

2011-01-11 @ 14:22:07
Postat av: klara

itop vill med ha ett träns med nitar.. någongång ;D hihi

2011-01-11 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback