13 januari 2011


puss på min älskling

Har varit i stallet hela morgonen! Släppt ut hästarna, fodrat med haghö, mockat, fixat iordning all mat samt pysslat med Gurkan. En bra start på dagen helt enkelt! Nu väntas det jobb på ICA fram till 20.30.. Pepp? Nja..

Hoppas ni inte glömmer bort bloppisen? :-) På lördag slänger jag ut resten av sakerna! Bland annat ännu ett Anna Scarpati sett, Equiline schabrak, dressyrschabrak med lindor, träns osv.. Buuuda på, allt ska bort! Så köper inte ni det slänger jag det helt enkelt ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Då är jag papperskorg ;D haha.

2011-01-13 @ 16:21:21
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagens största + är nosgrimman! Tummen upp för Aachen-nosgrimma istället för Remont-nosgrimma! :)

2011-01-14 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback