22 januari 2011

Börjar med att säga att det blåa settet är sålt till Jenny Ivung och det bruna till Emelie Persson, budgivning alltså avslutad på dessa två sett. MAILA mig på [email protected] så bestämmer vi hur vi gör med betalning osv.



De andra sakerna avslutas alltså på torsdag så går fortfarande att buda på dessa saker.
Idag har Sofie varit och provridit Gustav för att ev. hjälpa mig två dagar i veckan. Gick jättebra och hoppas på att de här funkar nu så jag kan få lite avbelastning med tanke på jobb och allt! :-) I övrigt så är jag fortfarande febrig och förkyld, förstår inte varför det inte ger med sig?! BlääÄ! Blir helt enkelt ännu en hemmakväll i soffan idag..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååh vad jag älskar fotona!

2011-01-22 @ 20:37:49
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback