Kandarträns

För er som frågade om tränset, här kommer info!



Det är alltså ett supersnyggt kandar från Hööks som jag älskar! Hur mjukt och fint som helst, men Gurrisen är inte tillräckligt "vuxen" för att ridas utan snokrem och därför funkar inte detta träns riktigt just nu.. Lite synd, men säljer de alltså enbart om någon är seriöst intresserad! :) Nypriset är 779 kr och jag har använt det 3 gånger så inte under 500 lappen iallafall. Är ju mer eller mindre sprillans nytt. Men finns det intresse så är du välkommen att höra av dig!

Vill du se större bilder på tränset, klicka här.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar : Jao Zamba är nu tyvärr till salut. Hjälper Nathalie med att visa det "/ Jag tror att tiden inte räcker till eftersom hon ska gå över till Daiva igen :)

2011-01-31 @ 20:38:57
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Skrev om din blogg idag i min blogg, hoppas det är OK? ;) Du får kika in och läsa själv :)

2011-02-01 @ 13:19:01
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback