20 juli 2011

Hemma igen, det är nästan sorgligt hur bra jag trivs inne i stan! Jag som en gång i tiden sa att jag aldrig någonsin skulle flytta in till stan eller bo i stan med tanke på hur mycket jag älskar landet. Men fel kan även jag ha tydligen ;-) Marcus lägenhet ligger verkligen superbra till och de är ändå en frihet att bara kunna gå till och från jobbet. Jag vill ha min egna lilla lägenhet nuuuu!


Idag har det varit jobb på ICA mellan 12.00 - 20.00, näst sista dagen innan semester. Jobbar sista passet (16.00-21.15) imorgon, sen väntar två nya semesterveckor! Hur jävla skönt det ska bli alltså, I need it! Fortfarande sjuk dessutom, idag kom febern tillbaka igen. Är SÅ trött på de här nu, jag vill verkligen bli frisk.. Jag skulle vilja byta ut min kropp mot en ny, frisk :(



Ingen Gurkan idag heller.. Det blir ändrade planer, han kommer att flytta hem redan imorgon. Känns helt okej, trots att jag önskar att han kunde få stå i den där fina sommarhagen alltid så ska det bli skönt att kunna rida och hålla igång ordentligt. Tror dessutom att jag kommer återta min anmälan till Eksjös meeting.. Ser ingen anledning till att stressa iväg och rida 115-120 när vi inte har tränat nu på 3½ vecka. Kanske blir en liten lokal nästa helg istället, typ en 1m klass eller nått istället bara :) Tror så, meeting kommer det flera av!

Kommentarer
Postat av: Katja - en talangs blogg

Jag har också alltid varit emot stan, men nu är jag på väg till min första egna lägenhet i stan. Skumt det där, att man kan ändra sig så.

2011-07-21 @ 09:53:19
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Åk på meeting tycker ni är redo för en 120 och känns han fräsch så!:)

2011-07-21 @ 17:52:10
Postat av: Michelle

din blogg är super härlig:D

2011-07-21 @ 18:09:34
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

att inte du flyttar in till din pojkvän då? ni har väl varit tsm länge nu =)?

2011-07-21 @ 19:48:45
Postat av: Anonym

Jag fattar iheller inte varför du inte bor med din kille?

2011-07-21 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback