Läsafrågor

Tänkte att nu när jag har lite tid över så kunde jag svara på lite frågor som dykt upp! 


emma fors / forzi.blogg.se om Fotografering:
åhh han är en sån pärla! du tränar mkt på att rida utan stigbyglar va? får börja försöka mig på det! ;)

- Ja, jag rider ganska mycket utan stigbyglar! Anser att det är en toppenträning i vardagen då du fokuserar bättre på din sits och dessutom bygger upp en balans och styrka i dig själv. På min förra häst hoppade jag även utan stigbyglar för att träna balans och skänkelläge, men har inte kommit så långt med Gurkan än ;-) Tack, visst är han en liten pärla!


Linnea om Fotografering:
Vad har du för sadel? :)

- Jag har en Antares. Supernöjd, sitter som en prinsessa i den och ligger hur bra som helst på Gustav!


Anonym om Fotografering:
Ser trevligt ut! Kan du inte berätta lite hur du trivs i nya sadeln, skillnader på den och din förra...
- Tack! Jag stormtrivs i den nya sadeln! Tycker att jag hamnar mer rätt i sadeln och det känns som att jag sitter närmare Gustav. Jag får ett helt annat stöd i denna både när jag rider markarbete och hoppar mot den förra. Prestigen jag hade tyckte jag kändes hal och jag fick inte det stöd jag ville ha. Älskade den på Cassiopeia, men på Gustav kändes det bara fel, konstigt nog. Kan verkligen rekomendera Antares!


Anonym om 22 juli 2011:
När blir de 120 för er del. ? Dags snart? Han ser väldigt din ut! Tycker ni är redo för lite större nu.
- Tack så mycket, kul att du tycker det! :-) Det blir 120 debut i slutet på augusti. Känner inte att jag har någon brådska att komma upp i klasserna utan vill att det ska stämma till 100 %. Men jag kan hålla med dig, jag tycker nog också vi är redo för lite större utmaningar nu!


Anonym om 20 juli 2011:
att inte du flyttar in till din pojkvän då? ni har väl varit tsm länge nu =)?

- Ja, vi har varit tillsammans i över 2½ år, men jag känner att jag skulle vilja prova på att bo själv först. För mig är det ett stort steg att flytta ihop, speciellt när vi båda bott hemma så länge. Men vi har tankar om att flytta ihop, absolut. Det är mest jag som känner att jag nog skulle vilja prova att bo själv först :-)


Anonym om 20 juli 2011:
Jag fattar iheller inte varför du inte bor med din kille?

- Du fick svaret ovanför :-) Just nu skulle man kunna säga att vi provar ju på att bo lite ihop eftersom jag är ganska mycket hos honom hehe men som sagt, svaret står ovanför :-)


Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jag kan också rekommendera Antares sadlar! ;) Min chef har en så jag rider i den ibland, den är underbar!

2011-08-02 @ 19:47:08
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback