14 juni 2011

Jag är så löjligt sliten! Åkte på världens förkyldning i helgen och har dessutom en jättejobbig allergi period just nu, så det är otroligt jobbigt att bara finnas till. Ja, jag tycker lite synd om mig själv, men det är faktiskt jobbigt!

Hur som helst, glömde ju att slänga upp videon från dressyrträningen i fredags, så tänkte göra det nu istället. De kändes ju som sagt att jag inte har tränat för Marie på nästan fyra veckor, usch vad jag fick kämpa! Det kändes som att vi tappat precis allting och var tillbaka på noll igen, men när jag kollar på videon ser det inte alls så tokigt ut. Saknar dock min dressyrsadel :( Vi jobbade först och främst med att få honom lösgjord och rund för innerskänkeln då han gärna går lite för rak och då blir stretig i munnen. När jag känner att han hänger i munnen och inte är eftergiven så är det egentligen bakbenen som inte är med (ganska logiskt, men man glömmer lätt). Kändes superbra på slutet iallafall. Skönt att komma igång en gång i veckan nu med träningen igen :)



Min fina lilla kille :) 2½ månad kvar innan dressyrdebuten hihi, hoppas på att ha en dressyrsadel tills dess..

Kommentarer
Postat av: Karin

Vart är din dressyrsadel då? :) Och det ser verkligen kanon ut! Ni passar så otroligt bra ihop. :D Verkligen kanon fina ihop! Och du rider honom så himla bra! :)

2011-06-14 @ 21:55:51
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

köp min vega cc dressyrsadel ;)! fy saten va fin han har blivit!

2011-06-14 @ 22:29:18
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

HUR KAN DU HA SÅ BRA SITS UTAN LÄDER! Hherregud, du har min drömsits.. :(

2011-06-14 @ 22:31:40
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Alexx

Köp min!!! Tror du skulle tycka om den i sitsen faktisk! Kom och testa! ;) fast iförsig du är ju tråkig och ska ha brunt.. ;)

2011-06-15 @ 08:27:27
Postat av: Jenni

De e så stor skillnad på er! Så himla kul att se :)

2011-06-15 @ 14:00:34
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det ser superfint ut! Det är verkligen en enorm skillnad :D

2011-06-16 @ 16:26:58
URL: http://oliviagovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback