17 juni 2011

Hemma från jobb och kopplar nu av i soffan med bra film på TV, ett glas vin och lite jordnötter - fredagsmys! Dagen har gått otroligt fort och bra trots många sega timmar, vet inte om det är min semesterlängtan som gör att det känns bättre.. Hur som helst, skön arbetsdag avklarad.

Gustav fick vila idag. Det sägs att det tar ca 48 h för en häst att återhämta sig efter ett hårt ansträngande ridpass, därför får han alltid vila efter galoppövningen. Mamma var ute under dagen och tog in honom så han fick vila lite samt äta den kraft han behöver. När han gick ut igen fick han sitt ofodrade regntäcke på sig, det ska tydligen bli busigt väder inatt. Eftersom han är relativt nyrakad vill jag inte att han ska bli kall. Imorgon ska vi ut och galoppera och jobba lite på en toppenväg runt stallet, hoppas Gustav är lika sugen på det som jag! :)


Förra fredagen var det Champange mys hos Martin! hihi

Nu ska jag faktiskt fortsätta att njuta av min fredagkväll tillsammans med mamma. Är det någon speciellt ni vill läsa om får ni helt enkelt hojta så att säga. Har massor jag vill skriva om , men det känns inte som mina läsare är lika sugna ;) hihi Ni glömmer väl förresten inte Charlies blogg? Där gästbloggar jag varje fredag om ni är nyfikna på mitt skrivande där.

puss och trevlig fredagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad får Gustav för mat?:) hur mkt osv?

2011-06-18 @ 00:23:24
Postat av: Ellie

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 18:58:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback