8 juni 2011

Igår var det en riktig helvetes dag!
Jobbade 7.30 - 20.00 på ICA, skapligt segt pass så att säga. Gick skapligt fort trots allt, mina arbetskamrater vet hur man ska fördriva tiden så att säga.

Stolt över mig själv som åkte ut till stallet efter jobbet och joggade min fina kille en stund på banan. Han kändes riktigt fin, märktes inte av någon direkt seghet osv pga betet. Tog det lugnt och kände bara av lite, men han kändes superfin som sagt. Hoppas på dressyrträning den här veckan!



Idag väntas jobb igen, 12.00 - 21.15. Grabben får vila idag, bara njuta av allt gräs i hagen hehe. Nu måste jag sätta fart och åka till jobbet, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 @ 14:02:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: kissan

Vad fin han är:)



men du vet att det är den 8e idag va?;)

2011-06-08 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback