Falsterboplanering

Var ute och käkade igårkväll med Falsterbobrudarna, supertrevligt! Blev underbart god plankstek på Hugos nya fina uteservering, därefter daquirie fest på Manésaa :) En lagom kväll med underbart sommarväder och Falsterboplanering. Nu är det bara en vecka kvar, sen åker vi till FHS och Skåne!!


Vi kommer att åka ner onsdagmorgon 05.00 och räknar med att vara på plats när tävlingarna startar på onsdagen. Vi lämnar Skåneland på fredagkväll när sista klassen är avslutad. Iår bor vi på ett hotell inne i Malmö, det blir nog superbra! Tyvärr har jag fått dra ner på min shoppinglista pga att jag inte fick mina skattepengar som jag räknat med.. Men så kan det vara! :) Ny sadelgjord ska grabben få iallafall!


Maria ville bli utsuddad.. nöjd nu? ;-) hihi


Mango, Hallon, Äpple/Kanel, Jordgubb och Kiwi !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då MÅÅSTE vi ses!!!

2011-06-29 @ 14:37:40
URL: http://jenniekristensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback