Meeting

Det börjar faktiskt närma sig mitt och Gustavs första gemensamma meeting, Gustavs absolut första! Det ska bli hur roligt som helst och jag längtar redan. Har skrivit upp en plan över hur han ska ridas och tränas innan vi åker för att det ska bli så bra som möjligt, känner mig otroligt peppad!

Vi kommer att åka till Vingåkers Ryttarförenings meeting, Guldsporrarna 30/6 - 3/7 .
Hans uppstallningsplats är redan bokad och betald. Vi kommer att bo i husbil på tävlingsplatsen så jag har även bokat elplats, spännande! Gustav kommer att gå tre dagar, första gången han går tre dagar i rad så nu gäller det verkligen att försöka stärka hans kondition och styrka fram tills dess. Vi kommer att ta detta meeting som en lärdom och förhoppningsvis bli en erfarenhet rikare. Hoppas på att pojken min gillar att sova borta ;) hihi

Gustav kommer att gå 110 cm på torsdagen, 110 cm på fredagen och 115 cm på lördagen. Om allt går som planerat kommer vi att åka ner redan på onsdagkväll för att göra oss bekväma, sedan kommer vi att stanna tills söndag då vi kan packa och åka hem i lugn och ro. Jag hoppas på att han orkar detta, det ultimata hade varit om han kunde fått gå torsdag, fredag för att sedan vila lördag och gå en klass på söndagen. Men eftersom jag inte känner mig riktigt redo att debutera 120 cm än (enda klassen som skulle funka på söndagen) så får det bli tre dagar i rad.

Hur som helst, det ska bli hur roligt som helst! Det blir mamma, pappa, jag och min fina vän Frida som åker ner med Gustav. Är det någon av er som ska dit? Vilka dagar / klasser? Åker ni som ryttare / hästskötare / fotograf?! Har redan kollat in snabbt vilka ryttare som anmält sig och blev väldigt glad när jag såg vissa namn, ska bli otroligt roligt att se andra bloggare och deras hästar IRL! :D hihi längtar som sagt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag och pållen ska dit och ska vara med i precis samma klasser som ni! :)

2011-06-15 @ 12:53:12
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jag vill också :(((( åk till eksjö sen i augusti!!

2011-06-15 @ 13:00:52
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Vill bara önska lycka till på meetinget. Läser din blogg nästan varje dag o jag tycker Gustav ser finare ut för varje gång jag ser en bild elr en film. Hoppas ni får en bra helg!

2011-06-15 @ 18:44:17
Postat av: malin

åh då ses vi där. ska dit på fredagen och lördagen hade jag tänkt:P

2011-06-15 @ 21:25:55
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad kul! Då kanske man får se din fina häst IRL :)

Jag ska förmodligen oxå dit med en av mina, men funderar dock på att åka dit bara torsdag och lördag :)

2011-06-15 @ 22:37:18
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag ska dit på torsdagen och söndagen och tävla min ena ponny!:) vilken klass på torsdagen hoppar du? Skulle vara jättekul att se er IRL + att jag tänkte ta med kameran och fota lite ;)

2011-06-16 @ 13:15:47
URL: http://swerider.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det är klassen efter min, jag rider 21 A på torsdagen :) hade tänkt att fota lite i den klassen, så jag kommer nog att fota dig! hehe :D Ska verkligen bli kul att se er tsm IRL, ni är så fina! :D

2011-06-16 @ 13:52:19
URL: http://swerider.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh va kul med meeting! Lycka till! Önskar att min var helt bra så jag också kunde tävla... Men det kommer väl :)

2011-06-16 @ 18:54:17
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Alida

Jag ska dit på lördagen och rida 115 och 120. Rider ev ngn mer dag.

2011-06-19 @ 03:02:05
URL: http://peplis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback