26 mars 2011

Denna lördag bjöd på jobb mellan 8.00 - 12.00, gick fort och superhärliga arbetskamrater gör ju saken bara bättre! Åkte sedan direkt efter jobbet och hämtade bilen som vi får låna imorgon så jag kör lagligt med transporten. Sen har tiden bara rullat på, väldigt fort!

Åkte till stallet vid 16-tiden, gjorde iordning allting inför morgondagen dvs smörjde, packade och fixade lite. Åkte sedan med Gustav till Ekängen för dressyrträning för Marie. Först och främst, vilket underbart ridhus!! Var helt underbart att rida där inne, underlaget var fantastiskt!

Träningen då? Den var helt fantastisk ♥ Jag log mer eller mindre under hela träningen, Gustav var så fin! Kunde rida honom framåt, ta lite tillbaka, rida sidförflyttningar och galoppera utan sparkar! Alltså han var så obeskrivligt fin :') Absolut bästa träningen och det bästa är att de är sån extrem skillnad på honom, bara på denna korta tid. Känns så otroligt bra inför framtiden! Lilla dressyrstjärnan ♥ Verkligen helt lyrisk över dagens pass!



han var dessutom löjligt snygg i de vinröda :D

När vi kom hem blev det tvättning av svansen, borsta bort allt damm och knoppa manen samt linda benen. Så nu är han klar för tävling i Mantorp imorgon. Inte jätte tävlingssugen utan vi åker dit för att träna. Nu måste jag sova så jag orkar en lång dag imorgon! :)

Film kommer att komma (en lång jävel), så fort den laddat klart på youtube.. Bara sisodär 47 min kvar, så datorn får stå på över natten hihi


Kommentarer
Postat av: Maja

Han ser superfin ut! :)

2011-03-26 @ 23:10:39
URL: http://horsiemaja.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

Snygggingar! hihi

2011-03-27 @ 09:29:26
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt!! Hoppas det går bra på tävlingen idag också! :)

2011-03-27 @ 09:48:31
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback