30 mars 2011

Underbara onsdag!
Har haft en superhärlig dag på jobbet med underbara arbetskamrater. Vi har skrattat och de känns som att alla har varit på riktigt bra humör idag och självklart går arbetet så mycket lättare då. Dessutom har jag lekt lärare mer än halva dagen åt en av de nya tjejorna som ska lära sig kassorna och det är faktiskt ett ganska så soft jobb så klagar inte ;) Bra dag på jobbet helt enkelt! Eftersom det inte händer så ofta så suger ja in de extra hårt idag!


Åkte till stallet och gjorde iordning en riktigt otålig Gustav som inte alls verkade sugen på jobb idag. Eftersom det fortfarande var ljust när jag kom till stallet tog jag chansen och provade om utebanan var ridbar och jag blev så jävla glad, för den var så fin! :D Så skönt att slippa ridhuset! Dock så red jag en riktigt spänd Gustav som lekte dressyrhäst på riktigt genom att vara rädd och spänd för de minsta. Typ tusen halvhalter, övergångar och sidförflyttningar senare kunde jag åtminstone rida en ganska så fin Gurka. Dock var de inte ett av våra bästa pass, men fick åtminstone egenom de jag ville :) Imorgon ska vi bara skritta ut så han orkar med dressyrträningen på fredag.



Är det bra väder till helgen och utebanan håller sig såhär fin lovar jag er bilder :D

Massa ompyssling efter ridpasset, lite massage och så får han sova med BoT sakerna. Han är en myskille min Gurka :)

Kommentarer
Postat av: Kristine

Hej Tess! Kul att se att det går så bra med Gustav. Tänkte höra om jag kan få din mejl så kan jag skicka en bild på honom som jag hittade på datorn från inridningen.

2011-03-30 @ 21:39:46
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Länka gärna till det du, det är ett ämne som tåls att tala om :) Kram

2011-03-30 @ 22:49:40
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback