31 mars 2011

En helvetes torsdag igen då, avskyr verkligen torsdagar! Jobb 12.00 - 21.15 innebär som vanligt stall tidigt. Idag var jag dock riktigt trött och snoozade lite väl många gånger så var inte i stallet förns 7.45, men hann allting ändå.

Skrittade ut med Gustav en runda på 25 min, lång tygel hela tiden, bara avslappnat och lugnt. Jättefin och han är så himla duktig! Har ju haft lite problem med att han varit lite trafikrädd, men idag mötte vi massa bilder och han var coollugn! Dessutom kan jag numera rida ut på honom utan graman och sitta på långa tyglar och han skrittar!! :D Förut har han alltid trippat fram, småställt sig och varit allmänt dum. Men tror han har blivit mer trygg i sig själv på senaste då det är en helt annan häst överlag, min älskade


Blir ingen mer uppdatering idag, mer än ett tidsinställt inlägg som jag förberett. Sen hörs vi imorgon efter dressyrträningen! Ska förbereda lite tidsintällda inlägg inför morgondagen också..


Kommentarer
Postat av: Frida

tack för peppningen! :) Idag ska vi påt igen!

2011-03-31 @ 11:18:13
URL: http://friduusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback