5 mars 2011

Hej mina älskade bloggläsare!
Jag ber om ursäkt för min urdåliga uppdatering, men jag har varit helt slut, både psykiskt och fysiskt. Har kännt mig sjuk och jobbet den här veckan har varit tufft och jobbigt. Det i sig har gjort att mamma har fått ta hand om stallet..

Men nu känner jag mig lite bättre, är ledig ifrån jobbet fram till onsdag och har tid att vila upp mig på. Har även en tävling att se fram emot nästa helg! Kommer bli en hel del timmar i stallet fram tills onsdag, men ska även försöka ge mina fina vänner lite kvalitetstid samt att jag skulle behöva gå upp till gymmet några av dagarna.

Lovade ju att jag skulle fotografera stallet idag, men jag tror att jag skjuter på det fram tills måndag faktiskt. Då ridhuset är upptaget idag fram tills 17, så kommer inte vi åka ut till stallet förns dess och då är det ju pågång att bli mörkt. Då är det roligare med fina ljusa bilder på måndag isåfall, eller? :)

Har lite outfitsinlägg och lite åsiks/diskutionsinlägg pågång också som jag hoppas blir uppskattade! Sen är jag lite sugen på en frågestund, vad tror ni om det? Har ju en hel del nya läsare som kanske vill ställa några frågor, även ni som varit med ett tag kanske har lite spännande frågor på lager? Om de finns intresse för det så kör vi igång på de redan ikväll :) Nu ska jag ta tag i mitt lilla rum där nere, städa och damsuga samt bädda rent med mina nya lakan! hihi


Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

sv: ja men där var ju ingen snygg svart kingslands väst xd så därför fick de bli den xd

2011-03-05 @ 13:58:44
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Olivia

han har så läcker färg tycker jag! :)

2011-03-05 @ 22:28:00
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback