Veckans planering

Veckans planering känns väldigt bra och jag tror vi kör på den till 100% :)


Måndag: Markarbete i ridhuset, trav- och galoppbommar ca 40 min. Fokus - galoppen.

Tisdag: Skrittur i skogen på lång tygel ca 50 min

Onsdag: Lättare jogging i ridhuset ca 30 min. Fokus - lösgjordhet och övergångar.

Torsdag: Vila

Fredag: Lättare pass i ridhuset ca 30 min. Fokus - lösgjordhet. Avskrittning ute.

Lördag: Tävling Linköping

Söndag. Skrittur i skogen på lång tygel ca 40 min


Ser fram emot tävlingen i helgen, han känns så himla fräsh just nu så ska bli kul och checka av hur allt går inne på en bana. Inga förväntningar eller förhoppningar utan detta blir bara en skolrunda eftersom de är första tävlingen för året :) På fredag och lördag är jag även hästvakt åt KasperFrida ska shoppa loss i Ullared. För honom blir det ett lättare joggpass i ridhuset på fredagen och lite lättare markarbete i ridhuset på lördagen. För på söndagen är det tävlingsdags för Frida och Kaspers del!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback