28 maj 2011

Godmorgon!
Uppe med tuppen, det väntas nämligen jobb idag mellan 08.00 - 17.30 på ICA. Hoppas på att dagen rullar på fort! Blir inget stall för min del idag, är hästledig. Känns helt sjukt att skriva hästledig, men så är det. Mammsen tar hand om Gustav idag då jag ska till Maria direkt efter jobbet, världens snällaste mamma har jag ♥


En stark Golden Poem..

Har lite panikångest över att mitt Flippanbett inte kommer förns om 3v! Det betyder att jag måste rida nästkommande två tävlingar på hans vanliga tränsbett, inte så roligt. Funderar på om jag ska ta mig i kragen och åka till Avantia och kolla på betten där, vad som finns. Men har ingen lust egentligen att punga ut över 1000 kr för ett bett till, räcker med Flippanbettet på 2000 kr.. Får helt enkelt prova på hans tredelade igen och hoppas på det bästa! Red med hans tredelade med rörliga ringar häromdagen och fick en mycket bättre känsla i handen än med hans eggbett, skönt! Blir helt enkelt att prova hoppa på det också.

Nä, nu måste jag sätta fart! Hörs igen imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ny designen är verkligen somrig och fin! :) Skönt med lite hästledighet; det behöver man ibland.

2011-05-28 @ 08:28:30
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte låna det du hade innan igen då? Köp ett vanligt pelham sålänge kanske, ett rakt i plast/gummi.

2011-05-28 @ 08:54:13
Postat av: Rebecka

vart har du beställt det?

Sharpman har de hemma.

2011-05-30 @ 13:56:50
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback