Smygbloggar lite ;)

Tänkte bara smyga in mig med ett inlägg ;) hihi, hjälpte Tess lite med småfix. Så jag tänkte bara skriva vilken fin vän jag har! Är så glad att jag fått lära känna henne. Shit skit länge sedan. Tycker det är häftigt hur man kan lära känna personer genom internet? Det är skit kul att sen få träffa dessa underbara människor som faktiskt gömmer sig bakom skärmen :) Tess är just en sån människa! Första gången har nog varit i falsterbo, vilket underbart ställe. Där har vi väl alla lite galna minne ifrån? ;) Det som händer i falsterbo, stannar i falsterbo! Men sen har jag faktiskt varit uppe i underbara Norrköping två gånger. Det var riktigt skoj!

Jag ska inte pladdra mer, men egentligen ville jag bara säga att jag är super glad för att jag har fått lära känna denna fantastiska tjej! Alla borde få chansen att känna henne! Tyvärr bor vi ju alldeles för långt bort från varandra... Jag bor ju i underbara Skåne! Biglove. Men så är det, man får ta vara på dom stunderna man har.

Puss på dig vännen! Vi får ta igen det i Falsterbo i år ;)
Det borde finnas fler som dig.


haha hej dubbelhaka. Man har ju förändrats lite på typ 3 år tror jag det är? Ajja, vi bjuder på det!

Kommentarer
Postat av: tess

åh, älskade vän <3

2011-05-27 @ 22:02:59
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint skrivet.. och jag håller med, har du tillfället att lära känna Tess, TA DEN <3

2011-05-27 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback