2 november 2011

Längtan .

Har varit i stallet nu för sista gången idag. Mamma sa att det hade gått skapligt att ta in Gustav från hagen idag (med Issas hjälp). Det går absolut inte fort, men han går bättre och bättre desto längre han går. Tvättade såren igen nu ikväll och det såg väldigt bra ut! Han är svullen precis vid såren men i övrigt är han pigg och glad, då han som vanligt står och slänger med sin grimma, täcken osv. Ingen feber heller vilket är skönt :) 

Min fina kille. Hatar att se hans smärta, men jag tror det kommer bli jättebra sen när allt är läkt. Tänker fortfarande på allt som kunde hänt och hur lindrigt vi ändå kom udan - man får försöka se allt från den ljusa sidan just nu!

Mamma, världens bästa mamma överraskade mig med något som muntrade upp mig väldigt mycket! Hon har nämligen ringt och bokat tid hos frissan, något jag velat jättelänge nu men känt att jag inte har råd med, tack älskade mamma ♥ (Och Elin, du kommer få ett helvete med mitt hår ;) hihi)


Hur som helst, just nu försöker jag glömma allt det dåliga och längtar istället bort till Thailand. 3 månader sedan sitter vi på planet mot värmen! Ska bli så underbart att komma bort lite, tillsammans med de jag älskar mest. Vi åker på Peisans årsdag, så kommer börja semestern med att tända en minnesballong för min älskling.. Nä, bort med det negativa. Får glädjas åt att jag har min andra fina älskling som stöttar mig otroligt mycket :) ♥

 


Snart är vi där igen!

 


Kommentarer
Postat av: kj

j

2011-11-02 @ 23:06:31
Postat av: Malin

Guuh, vad mysigt.. Vill med utomlands :) hihi

2011-11-03 @ 08:05:13
URL: http://livetenligtmaalin.blogg.se/
Postat av: Åsa

skönt att han repar sig :) mysigt med thailand, sticker också dit, fast i jan :) vart ska ni åka?



puss <3

2011-11-03 @ 09:38:36
URL: http://fuckthereality.blogg.se/
Postat av: Lena

HAr du sålt dina tretorn? Isåfall får man prova dom o om dom inte passar skicka tillbaka? :)



2011-11-03 @ 11:53:43
Postat av: Emmy

Vad menar du med att du ska skicka upp en minnesballong till din älskling? <3



Förlåt om de kanske är jobbig..



(svara gärna i ett inlägg)

2011-11-03 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback