21 november 2011

Ledig måndag .

Nästan så jag är lite uttråkad på att vara ledig ifrån jobbet, vilket jag antagligen kommer ångra när jag ska gå till jobbet imorgon. Hur som helst, det har varit en riktigt grå och tråkig måndag idag kan jag tycka.

Stallet imorse var väl det enda som lös upp lite grann. Gustavs sår läker fint och om en vecka kan det nog vara helt läkt om det fortsätter såhär :) Tömkörde honom 20 minuter i skritt idag, vet inte om han uppskattade det riktigt, men jag var glad över att få arbeta med min grabb lite grann iallafall. Han såg och kändes fin, inte för att vi gjorde så mycket speciellt. Men lite volter, serpentinbågar osv.


Gustav fick inviga de turkosblå Eskadron lindorna idag, sjukt snygga! ;) Dock ville han inte va me på bild..


Har inte gjort ett skit under eftermiddagen. Är fortfarande förkyld och kroppen känns tung, dessutom är jag inte alls på humör för att göra någonting öht.. Nä, ska snart fixa mig lite te och bara tycka synd om mig själv, helt utan anledning egentligen ..

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV hihi fast bloppisen lär pågå i några dagar till, högsta budet är nu 900 kr:)

2011-11-21 @ 22:49:36
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback