28 november 2011

Då var det dags igen .

Ja, uppdateringen har verkligen inte varit på topp den senaste tiden, men jag har prioriterat mitt privatliv framför datorn. Men nu tänkte jag att det skulle vara dags att uppdatera er lite! Det är tur att jag inte är en riktigt storbloggare, då hade det blivit ett jäkla liv om jag inte uppdaterat ;)

Jag har åkt på en dunderförkyldning igen, tack för den. Är snart inne på min andra vecka, helt galet. Jag har verkligen världens sämsta imunsförsvar, hinner vara frisk i en vecka innan jag blir sjukt igen. Sitter nu och proppar i mig både varmt honungsvatten, clementiner, passionsfrukter och bisolvon. Jag ska bli frisk, så är det bara!

Gustav är som sagt fräsh nu, men eftersom jag är så pass dålig har jag inte vågat rida mer än den korta turen i lördags. Dessutom fick han släppas ihop med sina hagkompisar igår och tacken jag fick för det var en tappad sko! Tack Gurris ♥ Som tur är så är han en av de hästar som varken ömmar eller haltar pga tappad sko och då min hovslagare kommer i nästa vecka så får han helt enkelt gå utan sko i en vecka. Hoppas att han inte väljer att trampa på en sten eller så bara ;) Imorgon tänkte jag försöka rida lite igen.

Nä, jag har ju några dagar att ta igen på den där hästlistan, så de är väl bäst att sätta fart! 


Fan vad snygg min häst är i lååång ovårdad man!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback