Dag 1

En bild på favorithästen/arna .



Ganska så ovisade bilder av någon anledning, inte heller speciellt snygga . Men ändå är de mina favoritbilder på mina älskade favoriter!

Den vänstra är då på min älskade ängel Cassiopeia. Detta var väldigt tidigt när hon kom till oss och hon älskade människor. Kom alltid i full fart när hon såg en och hade man kameran framme blev hon ännu mer nyfiken. Hon var så himla possitiv och glad, alltid! Minns den där dagen som om det vore igår, därför betyder bilden otroligt mycket och blir därför även en favorit.

Den högra är på grodanboll, Golden Poem. Bilden är egentligen ganska ful och har kass kvalité, men han är så himlans söt att jag kan inte låta bli att älska den! Bebisgurra, tror detta är lite mer än 6 månader efter att han kom till mig. Det är inte ofta Gustav har öronen framåt på bilder heller, han är inte lika förtjust i kameran som Peisan var. Så alla bilder där han har öronen framåt blir automatiskt lite en favorit ;) hehe

Så nu fick nu liksom se favoritbilderna på mina favorithästar  - bra va?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina Peisan!



Det är nog nio mil till Walltorp från norrköping skulle jag tro.

2011-11-04 @ 15:50:33
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback