Dag 17

Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen eller glad .

En artist som alltid finns nära mig både när jag är ledsen, glad och arg är Håkan Hellström. Med Håkans låtar kan jag ta mig egenom det mesta faktiskt, av någon anledning får han mig att må bra, i vilken situation som helst. Det finns även ett band vid namn Kent, som får mig att bli "mig själv" när jag inte riktigt känner mig som vanligt. Sen finns de ju alltid låtar som spelas på radion osv som kan få en på ett visst humör, om det så är ett glädjande partyhumör eller en riktigt tagga tävling låt eller en låt som får dig att gråta.. 

När jag är arg lyssnar jag på Fuck You - Lily Allen haha naevars. Har nog ingen speciell låt som jag lyssnar på när jag är arg. Då brukar jag lyssna mer på typ Håkan osv, glädjande låtar för att blir glad liksom :)

Och när jag är ledsen lyssnar jag på Mannen i den vita hatten - Kent . Jag tycker inte den är sorglig i sig, men när jag är ledsen brukar det vara den första låten som kommer upp och jag kan genast på bättre..

Min glädje låt är utan tvekan En vän med en bil - Håkan Hellström, åh lyckorus genom hela kroppen!



Kommentarer
Postat av: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

ramlar är lite lyckorus med!

2011-11-28 @ 21:47:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: erika

Mycket bra musiksmak Tess, myyycket bra! ;D

2011-11-29 @ 11:13:46
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Håkan är bäst! :)

2012-01-17 @ 21:15:32
URL: http://hakanhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback