Dag 18

En bild jag aldrig publicerat förr .

Med tanke på att jag haft bloggen i 4 år så har jag inte en aning om vilka bilder jag publicerat och inte haha, men jag gissar på att jag aldrig publicerat denna - rätta mig om jag har fel!



Världens vackraste ponny, Ginger ♥
Detta var under hans skadeperiod 2004, minns att jag varje dag stod i stallgången och provade nya tävlingsfrysrer på honom. Han hade ju så otroligt lång man att den inte gick att knoppa och någongång skulle vi bara tillbaka till tävlingsbanan, att pyssla med honom på detta sett gav både mig själv och Ginne hopp.. Finaste killen!!!

Kommentarer
Postat av: Nora Bertilsson

åhh vilken söt ponny!

Jag har oxå en fux !

Är det din eller ?

Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-11-29 @ 00:14:15
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: caroline

SV det kostar 3479 kr då ingår tyglar. Det är inget jag kommer att köpa in och ha i lager då det är rätt svårsålt med den prisklassen på träns men kan ta hem det på beställning tar ca 4 veckor om Pariani har det i lager.

2011-11-29 @ 17:53:14
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback