Gulliga läsare

Tog mig i kragen för att läsa era kommentarer ordentligt, något jag inte gjort på länge.

Och först och främst, vad otroligt gulliga ni är! Blev faktiskt otroligt rörd av flera kommentarer, det betyder så otroligt mycket alla dessa snälla och fina ord. Det läskigaste av allt är ändå att jag inte träffat eller pratat med hälften av er! Bästa ni, jag lovar att jag ska försöka bättra mig med mina kommentarer också! :)


En gullig läsare har till och med hissat mig i hennes blogg, hur gulligt är inte det!?
Tack kära du, så otroligt snällt av dig! :)
Matildas blogg hittar du här och själva "hiss-inlägget" hittar du här .





Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Jo men det borde jag kunna!

Haha, man vet aldrig, det är sjukt stor skillnad på honom efter allt ditt jobb, han har blivit sååå fin, mestadels i dressyren, där är du väldigt duktig :D Men hålla igång honom klarar jag ju av iaf, haha! Sen är det ju roligt också, he's a favourite of mine :D

2011-11-29 @ 18:17:28
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback