Läsarfrågor

Såg att det dykt upp lite frågor, så tänkte att jag kunde ta och svara på de i ett inlägg.


selma om Benlindor såklart:
vart jobbar du nånstans? :)
ps jag bara älskar din blogg! ♥
Malin om Benlindor såklart:
Är det fleecelindor? Pris?
Elin om Shoppingsugen:
Jag bara undrar, finns behovet av bootsen eller är det bara något du tycker är snyggt? ;P
selma om Benlindor såklart:
vart jobbar du nånstans? :) ps jag bara älskar din blogg! ♥
- Jag jobbar på ICA Supermarket inne i Norrköping City. Vad gullig du är, tack! :)


Malin om Benlindor såklart:
Är det fleecelindor? Pris?
- Ja det är fleecelindor, superfina och riktigt mjuka & goa. Jag tror jag betalade 199 kr för två lindor, alltså 398 kr för fyra lindor. Du kan få de i vilken färg du vill hos Innrider, superbra!


Elin om Shoppingsugen:
Jag bara undrar, finns behovet av bootsen eller är det bara något du tycker är snyggt? ;P
- Behovet av bootsen finns alltid när jag rider med broddar och ja, den säsongen börjar ju när som helst. Han har även börjat arbeta riktigt bra i dressyren att det ibland behövs boots faktiskt, men just nu - då är det mest snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback