Mobilis

Vilken dag!

Jobbade 9-16.00 idag, ett helt underbart pass som gick relativt fort tillsammans med mina härliga arbetskamrater!

Åkte sedan ut till stallet och red på min fina prins! Lätt jogging och han kändes fräsh, dock så ömmar han lite i hoven när vi går till och från ridhuset, så jag tar det väldigt lugnt med honom tills hovis kommer - för säkerhets skull :)

Blev sedan bjuden på god mat hemma hos Marcus, finaste du! Han är bra duktig i köket min man, dold talang för de hade jag inte en aning om faktiskt ;)

Kvällen spenderade jag hos min finaste vän Frida tillsammans med Elin och Greys Anatomi. Superhärlig lugn och skön avslutning på denna dag, tack så mycket Frida och Elin! :)

Nu ska jag försöka sova, har en fullspäckad dag framför mig imorgon! Hinner dock uppdatera er lite ordentligt imorgonkväll förhoppningsvis och fortsätta ta igen lite på den där listan. Och på söndag och måndag mina vänner får ni nya "ur min garderob" inlägg! ;) puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback