15 september 2011

Åh jag har världens snällaste pappa! ♥
Då min dator inte gick att rädda riktigt köpte pappsen en ny fin till mig. Kanske något stor för min smak, men i övrigt mycket bra! Men det är en sak som jag inte lyckas fixa till och det är språket på internet. Att själva internet explorer är på engelska och jag lyckas fan inte byta! haha någon som vet hur man gör?


Förövrigt så red jag i ridhuset på Gustav idag, kände egenom dressyrsadeln lite. Jag kan inte sitta ner! haha fan vad jag kämpade med att hålla mig nere i sadeln, kommer få hårdträna ordentligt om jag ska klara av att sitta ner under ett helt dressyrprogram! haha hur som så kändes Gustav lite spänd, antagligen för att jag spända mig när jag försökte hålla mig kvar. Men galoppen var amazing! :D Blev bara lite lugnt idag, imorgon blir det lite markarbete tror jag alt. skogen, lite beroende på vad jag hinner med.

Nu blir det jobb 16-21, sen ska jag hem till Marcus. Så blir inte mycket mer uppdatering idag! Såg att jag missat veckans bloggare igen - så därför blir det dubbla denna gång också. Hoppas det är okej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte har fel för mig så har crown väldigt breda midjor i sätet på sina sadlar, och de tär endel som får problem med det och helst ska det vara smala midjor i sadlarna till kvinnliga ryttare. Själv kan jag inte sitta i sadlar med breda midjor alls, får jätteont både här och där och kommer aldrig ner i sadeln.

2011-09-15 @ 16:03:22
Postat av: Kristin Mellqvist

Det är kallhyra och kostar 500kr + el i månaden. Det är helt kollektivt så det är bara boxen som ingår. Ridhuset som hyrs ut av Söderköpings kommun kostar 500kr/mån. Men det skulle innebära att du flyttar så fort du får en plats på Fursta antar jag? Kram

2011-09-15 @ 22:33:31
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Frida

Såg att du skulle vara med och tävla på Vreta den 22/10, håller tummarna för er! :) Wendy och jag ska starta LB:1an då också.

2011-09-17 @ 11:53:04
URL: http://fridaawesterdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback