17 september 2011

Gustav kändes faktiskt ganska fin under dagens ridpass!
Red i dressyrsadel och försökte mest få mig själv och häst att slappna av. Går hur fint som helst i skrittarbetet och galoppen är helt fantastisk, gör inget annat än njuter. Traven är svårt, men det har den alltid varit, bara jobba vidare! Det kändes iallafall betydligt bättre idag än senast, skönt! Blev bara ca 25 minuter för min del.


Sen fick faktiskt Mathilda i stallet prova honom och hon fixade honom utmärkt för att vara första gången, superkul! :) Så totalt gick Gustav kanske 45 min idag -mycket bra 45 min dessutom! Imorgon ska han nog få skutta lite..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg en brun animo i svensk strl 36 på hästnet nu precis, 1700kr...

2011-09-19 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback