28 september 2011

Då var alla schabrak sålda, så ni kan sluta buda :)
Tack för stort visat intresse! Vi får se vad som ska säljas härnäst, det finns alltid något jag vill bli av med ;)
Kingsland Springfield jackan finns kvar och jag har även en marinblå Kingsland dunväst som jag är lite sugen på att bli av med om någon skulle vara intresserad, maila isåfall. 


Idag har jag spenderat hela min dag på jobbet, dvs ICA Spiralen. Har varit smått kaos, som vanligt på onsdagarna. Av någon anledning är vi alltid sjukt underbemanade på onsdagar och idag var inget undantag! Chefen hade tabbat sig totalt och satt på schemat att vi bara skulle vara 3 st efter kl 18 (fram till 21), helt galet då vi brukar vara minst 4 och ofta 5. Men vi tog saken i egna händer och ringde in en av dom anställda på två timmars arbete så det löste sig :) Jobbet har i övrigt gått bra, trots extrem magvärk. 


Det betyder att jag varit stalledig idag. Ibland kan det vara skönt, som idag när jag haft sådan magvärk. Men annars brukar jag faktiskt inte uppskatta mina lediga stalldagar då stallet är min avkoppling. Älskar att vara i stallet, speciellt på morgonen! Men imorgon ska jag dit imorgon igen, redan kl 07.30 ska jag infinna mig i stallet då det väntas träning för Marie 08.30 för att sedan åka till jobbet klockan 12 och jobba fram till 21. Har en känsla av att jag kommer vara rejält sliten imorgonkväll, så nu blir det sängen! Gonatt med er :)


Tänk vad min fina Gurka utvecklats bara sen förra sommaren! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hihi Kände att jag ville börja igen, skönt o skriva av sig:) sen om någon läser eller inte längre är skitsamma ! Haha

Hörredu vad jag gillar bilden:)

2011-09-28 @ 23:32:36
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!

Är intresserad av att köpa dunvästen. Vilken storlek? Pris?

2011-09-29 @ 14:59:01
Postat av: Malin

Oj gud är det bara ett år sedan? Det är inte bara färgen man tänker på när man säger - det är en helt annan häst! På riktigt, man kan inte förstå att det är samma häst! Vilket jobb du gjort Tess. Han har blivit otroligt fin !!

2011-09-29 @ 23:50:47
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Malin

DET är något jag efterlyser !!!

Ett blogg "Då&NU" . Bilder där du jämför gustav från början till nu :) Före och efterbilder, gärna i liknande vinklar osv ! Vore jättekul. för du har verkligen gjort ett jättejobb och han har blivit SÅÅÅ fin.

2011-09-29 @ 23:52:21
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback