6 september 2011

Har snart varit ledig i en vecka, det är inte bra! Kommer av dyngsrytmen helt och jag blir lat. Behöver veta att jag ska jobba för att komma upp på morgonen och finna lite energi. Men bara imorgon kvar, sen väntas det jobb en vecka istället..


Hoppade Gustav hemma lite idag, skulle ha tränat för Björn på VRF egentligen, men det sket sig lite med bil osv. Valde då istället att hoppa lite studs hemma, något vi gör aldeles för sällan! Studs som är så bra egentligen, men ändå hoppar jag det inte oftare, får nog skärpa mig lite på den fronten. Hur som, så gjorde han det bra, men han var extremt jobbig att rida idag! På riktigt såntdär Gustav humör.. Ville inte slappna av, bara studsade och ville inte alls, men jag gav mig inte ;) Känns ändå bra inför helgen!



Linnea var med i stallet idag och var världens gulligaste och rykte Gurris man! Både tunnade ur den och kortade den, så nu är den riktigt snygg igen, supertack Linnea ♥ :) Hon fick även äran att prova hoppa och rida Gurkan idag, tyvärr var han ju på lite tråkigt humör. Men jag tyckte hon löste det väldigt bra för att vara första gången på hans rygg! Så kul tycker jag att andra vill prova honom nu. Förut fick man typ jaga upp folk för att dom mer eller mindre var rädda för honom ;D haha han är en snäll häst ju!



Nu ska jag sova.. Har massor att göra imorgon. Städa, tvätta, stallet osv. Juste, tandläkarbesöket gick väl skapligt, fick dock bekräftat att jag måste operera/ta bort min ena visdomstand då den är inflamerad och växer helt fel aj aj aj :( Inte konstigt att jag har ont i munnen!!!!

Kommentarer
Postat av: elina - Islandshäst blogg

fin blogg du har :)

2011-09-06 @ 22:55:12
URL: http://ponnyhastens.blogg.se/
Postat av: Nelly

Åå va läcker häst! Går den under skimmel eller bork, eller kanske något annat? :D Häftigt med det vita i svansen :)

2011-09-08 @ 12:27:25
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback