Videoklipp

Från Åby, båda 1m klasserna :)
Dålig ridning så spara era kommentarer om de tack.




Kommentarer
Postat av: amanda

Det såg inte alls dåligt ut ! du är en grymt duktig ryttare som verkligen försöker, ger aldrig upp och du sitter inte på den lättaste hästen heller !

2011-09-11 @ 08:53:37
Postat av: Annie Pettersson

Jag tyckte inte heller att det ser hemskt ut! Visst alla gör misstag, man kan ju inte vara på topp jämt och inte heller hästen heller. Han ser ut att bli stark ibland men du gör ju jättebra försök att få stopp på honom och få honom på bakbenen igen. Du kan ju inte heller lyfta honom över hindren, hoppa får de göra själva.

Jag känner själv att jag är på 4 fel nivån med Tara men vi får vara lite positiva när vi håller på med unghästar. I början var det iallafall för mig betydligt fler fel och nu är vi båda bara ett nerslag ifrån nollan nästan varje gång. Vi kommer fortsätta att utvecklas med våra hästar och snart kommer då nollorna regelbundet! :)

2011-09-11 @ 12:37:59
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag tror tyvärr det kändes mycket värre än det såg ut, för så hemskt är det inte! Men känslan gör ju i princip allt så det avgör ju mycket om man är nöjd. Jag tycker du kämpar på bra, han ser ju onekligen inte så lätt ut. Sen förstår jag om du är trött på dem där förbannade 4 felarna :P

2011-09-11 @ 18:21:25
URL: http://sarahochsnajper.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

Det ser inte hemskt ut, han ser bara lite överladdad ut och det är verkligen inte lätt alla gånger då. Du är duktig tess, du kämpar och det är riktigt roligt att se. :) Stor kram!

2011-09-11 @ 21:02:05
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) Kram

2011-09-12 @ 09:53:54
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Alexx

Ni är duktiga Tess! Men jag tycker att ni ska skippa dessa höjder (förstår varför du rider dem men ändå) Du har kommit till så mycket bättre ridning på de lite högre höjderna ju! Här ser det ut som du inte vågar rida lika mycket fram som när det blir högre. Men tror som de andra att din känsla var värre än vad det ser ut för jag tycker att det ser bra ut! :D ni har blivit så duktiga! FORTSÄTT KÄMPA!!! tänk ändå hur långt ni kommit detta år.. och tänk hur bra ni kommer bli (;

2011-09-12 @ 12:13:32
Postat av: Pernilla

Jag satt ju och tittade på den första 1m klassen och fyyyy va surt det va när han rev sista :( Men ni var iallafall fina :)



Jo förresten, jag ska till Sharpman den 24.e för att prova ut sadel till tin tin, du vill inte att jag ska ta med mig din så vi kan prova den på tin tin? Isåfall är jag ju eventuellt intresserad av att köpa den av dig :)

2011-09-12 @ 13:41:19
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Rebecka

så dåligt är det ju inte :) Men jag förstår dig, för mig är känslan 90%....

Han ser mest nonchalant o stark ut. Går iväg o tappar ryggen i sprången. Han hoppar mycket bättre på lite högre höjder, håller med Alex att du per automatik får bättre galopp på de lite högre hindren o då oxå bättre språng.

2011-09-13 @ 12:40:24
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback