13 Februari 2012


Hua mått dåligt idag också.. Blä!
Var riktigt jobbigt imorse när klockan ringde vid 6 men bara att gå upp och försöka äta frukost... Vid 7 var jag på plats ute på Dressyrhoppet för att jobba.
Fodring och utsläpp av lösdriften och hyresgäst stallets hästar. Gick sedan in och gjorde iordning Mickes första häst och Moccasin. Eftersom jag hade så ont i magen kunde jag inte rida idag heller.
Longerade Moccasin och har var duktig. Ser riktigt tjusig ut när han travar omkring.
När jag var klar med honom gjorde jag iordning Itop till Micke så han fick rida henne idag åt mig. Började sedan med höpåsarna och langa resten av hästarna Micke skulle rida idag till honom.
Itop hade varit lite trälig i höger sidan och gått och hållt emot lite så Micke fick jobba lite men han tyckte det hade blivit bra sen.
När vi var klara med hästarna lunch fodrde vi och sedan gjorde jag klar på lösdriften och åkte hem.
Har sovit och legat i sängen sedan jag kom hem typ. Har inte ätit något ännu men druckit proviva.. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan rida..
Ska jobba i natt också så orkar definitivt inte må dåligt då men tänker åka dit och försöka. Blir det värre får jag väl åka hem då..

Inte så himla roligt och positivt inlägg idag men hatar att må dåligt.. Kan ju hoppas på det bättre imorgon :)


Moccasin idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback