Semester!

För de första, åh vad glad jag blir av att så pass många ville gästblogga hos lilla mig! Kan säga att alla som skickat in kommer att få blogga, era inlägg är helt underbar och jag har fått några nya favoriter bland bloggvärlden! :) tack för att ni tog er tid att skriva!!


Just nu sitter jag och äter god mat och dricker vin tillsammans med några arbetskamrater. Har jobbat min sista dag idag - nu har jag semester :D hihi om två dagar åker jag till Thailand så firar lite nu, trots att jag inte alls har råd egentligen ;)


Lovar att blogga imorgonkväll när allt är fixat och klart! Vill bara avsluta med att tacka den uuurgulliga personalen på Vero Moda på stan som lät mig köpa den fina blusen idag som egentligen inte fick börja säljas förens på måndag! Det kallar ja god service!!! Tack gulliga flickor, ni gjorde min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback