Slutshoppat

Lördag .

Åh, vad många gissningar det blev på min shopping! hihi och många av er som hade rätt dessutom :) Men nu ska det väl ändå vara slutshoppat... eller? Hur länge tror ni att jag håller mig ifrån shoppingen? ;)

Först med att gissa rätt var Natalie och Elin


John Whitaker hjälm, bruuuun såklart :D


Ett par vita och två par bruna konstläder boots ifrån Equi-Gurad. Tyvärr så var dom så fruktansvärt små att dom inte ens gick att knäppa!! :( Är ändå stl L i dom! Sjukt dåligt av Hööks att inte göra boots o XL, grymt besviken!


Två par svarta Eskadron boots med fårskinnsludd! Bästaste bootsen ♥


I övrigt så skrittade jag ut Gustav tidigt imorse en sväng, var så kallt så jag höll på att dö! Skulle ha ridit Gnista också, men jag höll verkligen på att frysa ihjäl så "stackarn" fick vila.. Sedan har jag jobbat 12-18.00, ätit god taccos med familjen och ska strax unna mig lite bär med grädde :) Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

Åh snyggishjälm! Har´du brun kavaj?

2012-02-04 @ 22:46:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: lina fyhr

Den hjälmen var inte att leka me! ;)

2012-02-04 @ 23:10:50
URL: http://linafyhr.devote.se
Postat av: Linnéa Boberg

Jag har också kommit in i nån shoppaholic-period! Skulle beställa hem ett par sporrar från sharpman och det hela slutade med schabrak, dyon nosgrimma.. Nya stigbyglar och kavaj har också inhandlats, haha ska nog bryta sönder mitt bankkort nu ;)

2012-02-05 @ 23:13:11
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback