18 januari 2011

Onsdag .

När detta inlägg publiceras så sitter jag förhoppningvis på jobbet. Precis som alla andra onsdagar så vankas det heldagsjobb på ICA Spiralen, kvällsansvar och stägning.. 22.15 får jag lämna jobbet och se fram emot en ledig torsdag! Som vanligt är min älsklade mammi hästvakt på onsdagar ♥


Förinställde även ett nytt litet diskutionsinlägg. Ska bli spännande att höra era åsikter om det, då jag tycker hästfolk är otroligt instängda i deras egna tycke. Man kan prata mycket gott om hästfolk, men man kan också prata väldigt mycket negativt om hästfolk, tyvärr. 


Hur som helst. Tänkte jag skulle försöka slänga upp en "veckans planering" för denna vecka också, kalas såhär i mitten på veckan. Men det är trots allt för min egna skull, för att jag ska se hur hästarna jobbas under veckans gång. Men de får nog bli när jag kommer hem ikväll, om jag orkar.. Nu har ni iallafall fått en liten uppdatering! :)


Jobbtaggad så att säga..

Kommentarer
Postat av: Lina

Fint hår!

2012-01-18 @ 16:40:25
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej.

Jag är en ganska ny läsare här på bloggen men har fastnat på en gång och älskar verkligen hela alltet! Men jag förstår inte riktigt om det har hänt någon olycka med dig och Gustav eller? Verkar som ni har någon rehab tid nu jämfört med om man tittar bak i bloggen men hittar ingenting... :p

2012-01-18 @ 21:01:44
Postat av: Caroline

SV denna gången endast i allround:)

2012-01-18 @ 23:15:33
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: Lina

Hej du! Jag skulle gärna vilja ha en liten utvärdering av BR-schabrak och lindor då jag tänkt köpa. Kvalitet, passform, hållbarhet etc. Tack på förhand! Lina

2012-01-19 @ 12:32:51
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, sjukt bra blogg. men du verkar inte trivas alls på jobbet, du pratar alltid negativt ;/.. du gör ett bra jobb med gustav. kram

2012-01-19 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback