Gnista

Många av er undrade vem Gnista var och hur det kommer sig att jag rider henne, så tänkte att jag kunde ge er en förklaring.

Gnista är ett bestämt sto född 99 efter King Marco - Caracas, uppfödd av Maria Olofsson och ägs av Melinda Nilsson. Hon har gått Falsterbo som 5-åring och har tidigare placering upp till 130cm hoppning. Melinda är min pojkvän Marcus, lillasyster och vi har varit vänner ganska länge. Meli köpte Gnista våren 2009. Nu har Meli bestämt sig för att lägga hästeriet på hyllan ett tag och letar någon som kan ha Gnista på foder under en period. 

Tills de att Meli hittat någon, så rider jag samt en annan tjej Gnista så mycket vi hinner. Hur det kommer sig att jag rider henne är helt enkelt för att jag alltid gillat denna häst enormt mycket samt att Meli vet vem jag är och hur jag rider. Mer info än så får ni inte ;-)





Kommentarer
Postat av: Lina

Kul :) Ser väldigt fin ut

2012-01-09 @ 21:35:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul :) Ser väldigt fin ut

2012-01-09 @ 21:51:01
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Ellen

Aha! Tack för förklaringen :)

Hon är väldans söt på nedersta bilden,

2012-01-09 @ 22:15:35
Postat av: Rebecka

Klart att du ska ta henne på foder. Det vore väl perfekt :-)

2012-01-09 @ 22:28:36
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Har en fråga om dina naglar. Vart fixar du dom, hur mycket kostar det ungefär och hur ofta behöver du fixa dom? Dom blir alltid så himla fina! :)



Svara gärna i bloggen då jag inte har nån egen blogg att länka till som du kan svara i..

2012-01-09 @ 22:52:29
Postat av: Alida

"Mer info än så får ni inte ;-)" Klart du ska ta hästen på foder om du har tid & möjlighet! :D

2012-01-10 @ 02:54:40
URL: http://peplis.blogg.se/
Postat av: Alexx

Kom och tänka på en sak ang. Gnista. Varför har du inte hoppat nått på henne ännu för?! Eller har jag missat något?! Känns som om hon är en typisk Tessan häst i hoppningen! Lite typ Samantha, en häst man kan ha jäkligt kul med helt enkelt eftersom hon är lite mer rutinerad och sen massa krut i som du gillar ;) du får komma och testhoppa bäbis Samantha (SingSing) nu när han flyttar ;) Inte för att han är som Samantha i hoppningen men ändå.

2012-01-10 @ 08:16:56
Postat av: Malin

Så himla söt är hon ju....

Hoppas du kan ta henne på foder tror du passar perfekt med henne, ser iaf så ut på filmerna. :)

2012-01-10 @ 18:56:33
URL: http://livetenligtmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback