2 juli 2012

Och så var det måndag igen.

Känns faktiskt inte alls speciellt jobbigt, jag har ju förtusan varit långledig över helgen! Dessutom händer det ju massvis med roliga saker denna vecka, den jag tänker på mest är ju såklart min flytt! :) Längtar ihjäl mig. Men först idag väntas det jobb på världens bästa Hööks, 12.15 - 19.15 är det som gäller idag. Hoppas på massvis med härliga kunder som vill shoppa rea saker, syns vi!? 


Gustav går och njuter på sitt sommarbete, känns så bra att han får äta upp sig ordentligt inför hösten. Han kommer att ha sommarlov och vila denna vecka enbart, sedan ska jag försöka hålla igång honom så gott som det går borta vid hagen. Han ska ju liksom vara i tävlingskondition i augusti!
Gnista däremot får "bara" en lugn vecka denna vecka samt bete på gräs. Sedan ska hon hårdtrimmas, galoppen ska stärkas och bakdelen ska stärkas. Blir mycket galoppjobb, klättring i backar och cavalettis för hennes del. Känns iallafall som jag har en plan för henne vilket känns bra :)
 


Nu blir det snabblunch för min del innan det är dags för jobb. Hoppas på en ny design här på bloggen i veckan också! ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild!:D

Svar: Tack :D
tessklintestam

2012-07-02 @ 11:21:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: moa

Hej, gör du dina egna headers/bloggdesigner? :)

Svar: Hej! Nej, jag tar hjälp av en tjej som heter Evelin Fräki :)
tessklintestam

2012-07-02 @ 13:02:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback