21 juli 2012

Och så var denna lördag snart slut. Trodde dock hela dagen typ att det var söndag! haha svårt att hålla reda på dagarna nuförtiden.
 
Hur som helst så gick jobbet bra idag, mycket possitiva och härliga kunder som gör arbetet så mycket lättare! Många ser fram emot höstkollektionen och jag lovar, de gör vi som säljare också. Den är sjukt snygg och det finns så mycket jag vill ha haha. På torsdag släpps kollektionen samt att vi kommer dela och skicka ut nya katalogen! :)


Efter jobbet blev det att åka till mitt finaste hjärta, Gustav såklart. Skulle skritta ut en sväng med Frida, men hon var segis så Gurra och jag hann jogga lite på banan innan. Väldigt lugn och okomplicerat, krävde absolut ingenting, utan vi bara rullade runt några varv i trav. Mamma knäppte några bilder då jag ville se hur mycket mitt schabrak glänste hahaha dum i huvudet? Aa lite. Snyggis var han och han kändes jättefin! Imorgon tänkte jag "kräva" lite mer och känna på honom lite mer ordentligt.
 
Fler bilder kommer i separat inlägg.

Vidare till Gnista som fick vilodag idag. Pluttis ska få skutta lite imorgonbitti är tanken. Nästa vecka kommer fokusen ligga på galopparbetet samt klättring, nu ska hon stärkas ordentligt! Har ev. en dressyrtävling i planeringen med henne (HAHA), men det ska bli roligt! :)


Blev sedan bjuden på grillat hemma hos världens bästa mamma och pappa ♥ Världens bästa föräldrar, finns inga som dom! Sitter nu hemma i soffan, ensam och njuter av ett stort glas Pepsi samt den största godispåsen på länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

Svar: tack!!
tessklintestam

2012-07-21 @ 23:04:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni är så snygga!

Svar: tack!!!!
tessklintestam

2012-07-22 @ 15:09:15
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

"Mamma knäppte några bilder då jag ville se hur mycket mitt schabrak glänste hahaha dum i huvudet?"

hihi dagens skratt :P

Svar: hahaha jag är dum i huvudet, jag vet! eller materalist eller vad de heter xD
tessklintestam

2012-07-22 @ 15:55:01
URL: http://sofiaiaa.blogg.se
Postat av: matilda

grymt fin häst du har!

Svar: Tack snälla!
tessklintestam

2012-07-22 @ 22:12:24
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback