3 juli 2012

Jag hade tänkt att åka till Gnista imorse och mysa med henne ordentligt, men jag vaknade men sån vidrig huvudvärk så fick stänga av klockan och sova en timme till. Känns mycket bättre i huvudet nu, Gnista får sin ompyssling efter jobbet helt enkelt :) Ska även åka och titta till min vita springare då!


Jobb idag igen, 10.00 - 19.15 idag. Skulle ha varit ledig imorgon men hoppar in och jobbar då med, behöver alla extra pengar jag kan få just nu! Idag får vi varor, så dagen kommer med all säkerhet att gå superduperfort. Med tanke på vädret här just nu så har jag en känsla av att människorna ligger på stranden just nu ;) haha nä, nu ska jag ta tag i mitt liv här - ses på Hööks idag!? Får se om vi tar en update ikväll, beror på om jag ska till Marcus eller inte! Tjoheeeej :)


Kom in och shoppa färgglada schabrak kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback