Den matriella lyckan

Tänk att man kan bli så lycklig och få så himla mycket ridsug och inspiration pga lite nya schabrak!? haha kalla mig galen, men jag är helt kär i mina nya prylar och vill bara ut och rida med dom nu! haha

Tyvärr så har jag glömt kamerasladden hemma hos mamma och pappa, sjukt typiskt mig eftersom jag varit så duktig och både fotat lägenheten och alla nya prylar. Så tyvärr blir det inga snyggvebilder förens på onsdag :( Men såklart får ni en liten tjuvkiksbild tagen med Iphonen!


Så sjukt jävla nöjd med alla mina inköp, har gjort väääärldens jävla kap! Dock har jag som sagt dubbelt så mycket som ska säljas. Allt kommer att läggas ut här på bloggen på onsdag. Allt ska bort mer eller mindre, så är du sugen på snygga nästan oanvända saker så håll utkik här på onsdag! Kommer vara mycket billiga saker..


Longerade Gnista imorse i pessoaselen. Finaste ponnyhäst! Har en skarp plan för henne nu och det känns bra, viktigt för mig att ha realistiska mål som jag vet att jag kan klara. Så ja, jag känner mig peppad nu. Hon var superfin i selen iallafall, joggade henne bara lång och låg i alla gångarter :) Imorgon tänkte jag sitta upp o känna lite på henne.


Gnista fick inviga snyggbootsen från Cartago idag. Bronsfärgade köpta i Ullared, huur snygga som helst! :D

Gustav hade jag tänkt att rida idag. Han är ju hemma från betet nu då en av hästarna skadat sig, så då fick alla åka hem. Var bara det att jag hade lagt sadeln i min bil då jag haft den hemma för att jag gjort den lite fin haha, glömde att flytta över den till pappas bil när vi åkte till stallet vilket innebar att sadeln inte kom med till stallet. Hade ingen lust att rida barbacka på honom efter två veckors vila ;p så får bli premiärtur imorgon istället. Gissa om jag är ridsugen!?


Nä, detta inlägg tog typ 3h att skriva haha så trött. Så nu väntar sängen! Hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Alltid lika kul med nya grejer, jag är likadan. Väntar spänt på ditt onsdagsinlägg med salugrejer då ;)

Svar: Ja, älskart! Det kommer efter kl 20 ikväll :)
tessklintestam

2012-07-16 @ 23:09:43
URL: http://www.pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Sophia

Åh, jag förstår precis hur du menar! Man blir alltid lika lycklig när man har gjort riktigt bra köp!

Svar: haha ja! och jag gjorde verkligen BRA kap!
tessklintestam

2012-07-17 @ 12:45:57
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se
Postat av: Rebecka

Haha, du är helt lite galen du, men fina saker!

Svar: haha tack och tack ;D
tessklintestam

2012-07-17 @ 21:40:34
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se
Postat av: Lina Sällberg

vilken tid blir de? jobbar hela dagen... equilineschabrak är ja intresserad av beroende lite på pris

Svar: blir inte förns efter kl 20 ikväll :) priset är olika på schabraken, mellan 200-250 ca :)
tessklintestam

2012-07-18 @ 08:40:12
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback