IKEA

Åh just nu är jag megastressad! (och ändå sitter jag här och skriver haha)

Ska iväg till IKEA nu, har glömt massvis med saker! Trodde att jag skulle få köpa köksbordet av killen som bor i lägenheten nu, men nope, så blir en snabbvisit till IKEA för att köpa köksbord och annat småplock som jag glömt. Igår var jag och köpte säng hos mina jobbgrannar, SOVA butiken :) Världens skönaste säng ♥ Hoppas bara på att jag hinner få den tills jag flyttar, annars blir det drygt.



Dagen består av packa, tvätta och städa typ. Har varit igång hela morgonen och finns det något tråkigare än flyttpacka?!  haha dör så tråkigt.. Får fortsätta sen när vi kommer hem från IKEA. Sen ska stallen fixas, Gnista ska skrittas ut och Gustav ska jag rida bort till sommarbetet idag. Äntligen ska min grållegrå få lite semester! Gnista får ingen semester ;)


Kanske att jag hinner med att träffa min fina pojkvän ikväll också? haha återstår att se, nu IKEA!

Kommentarer
Postat av: elin

Hinner inte sängen komma finns det en soffa hos grannen att låna! ;-)

Svar: haha tack Elin, de känns tryggt :D
tessklintestam

2012-07-01 @ 11:55:46
URL: http://elinoshiloh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback