Lite ovisade bilder

Insåg att jag hade massvis med bilder på Iphonen som jag inte visat här, kanske dags nu? 
Väldigt blandat.. Skittråkigt nu när inte blogg appen fungerar, känns som jag liksom glömmer bort alla bilder jag tar! Nae blogg.se se till och fixa appen nu förtusan!!! 


Hööks Norrköpings egna lilla Hugo är vackert tävlingsklädd under våran pågående rea!


Gnista har fått en ny grimma. En likadan som Gustav, fast rosa/lila såklart ;)


Fucking Ticnet som förstörde 3 dagar för mig.. No fuckning biljett till SHM, tack för den!


Världens gosigaste hästar som till och med gnäggar efter varandra nu ♥


Gnista knoppades med guldknoppar i fredgas på Vingåker. Guld ger Guld? Ae, men en 7e placering iaf! :)


Mitt ♥


Jag är så stolt!


Världens, utan tvekan, finaste & underbaraste vän! ♥


"vit" och vacker ska skrittas till sommarbetet.. 


HAHA!


Midsommar :)


Vi har äntligen fått in dessa härliga färgglada schabrak på Hööks igen!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad snyggt du knoppar!:D

Svar: Åh tack snälla du! :)
tessklintestam

2012-07-02 @ 22:11:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: hmm

snusar du? :)

Svar: oklart.
tessklintestam

2012-07-03 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback