Ingen bra dag

Nä, usch denna dag kan skjuta sig själv..

Satt i kö på fucking jävla skit Ticnet sedan 8.50 imorse för att få en jävla biljett till Swedish House Maffia. Allt går skapligt (förutom att systemet fuckar typ 100gånger om, precis som igår), jag har mer eller mindre mina fyra biljetter i handen, ska betala och då blir det error på hela Ticnet och sidan hamnar "under omställning pga hög belastning" FUCK YOU TICNET!!!! Seriöst så jävla arg så jag skulle kunna slå någon riktigt jävla hårt och sedan storböla.. Jag hade ju liksom biljetterna sedan blir man utkastad från sidan?! Och när sidan väl är uppe och man ska börja om då är biljetterna slutsålda.. ae fyfan, ärligt talat tänker jag inte ens försöka imorgon igen, jag orkar inte bli utkastad och besviken igen..



Inte nog med det så är jag dyngförkyld, alltså verkligen dyngförkyld! Näsan är supertäppt ena sekunden och andra bara rinner den. Snorar, nyser och hostar om vartannat. Har ont i kroppen och känner mig superhängig, BlääÄ! Har ändå stått ut med att jobba nu i två dagar, vägrar sjukanmäla mig! Rean btw är awesome!!! Jag har varit och petat på en hel del men ae fan jag flyttar nästa vecka, har inte råd att handla massa hästsaker, tyvärr :( Men som sagt, kolla in hemsidan ni som är sugna och kolla in vad som finns på REA. Allt de som är rea på internet är såklart på rea även i butik :)


Hästarna har tyvärr gått på halvfart nu pga min förkyldning, orkar tyvärr inget alls. Får se om de blir någon tävling i Vingåker, känns inte som dom bästa förutsättningarna att åka och tävla när hästarna knappt varit igång. Åker iaf torsdag och sen får vi se.. Blir drygt att stryka sig, blir en skaplig summa pengar i sjön då så att sägga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback