Snabbis!

Drar en snabbis bara innan vi åker!

Startarde båda hästarna 21.15 och 21.35 igår!!! Vi var där strax efter kl 16, snacka om att dom var långsamma! Gustav fick två pet, en ryttarmiss och en klantrivning från hans sida. Gnista hade ett stopp, ryttarmiss jag lättade aldrig i handen fram till hindret. SUPERNÖJD med båda hästarna och rundorna!! :) Var hemma prick 24.00 inatt, fyfan säger jag bara!! 

Bytte klass idag så rider 115 idag också då jag inte vill rida mitt i natten ;p haha mer uppdatering sen!
HÅLL TUMMARNA NU!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, synd att vi inte hann ses!
Jag var där från 10 igår imorse till 19 på kvällen, lång dag!

Svar: Ja, jag såg dock din ritt i 110n på den lilla mörka! Skapligt pigg ;)
tessklintestam

2012-06-29 @ 10:35:33
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se
Postat av: Cornelia

Men hallå, om du håller i Gnista ända fram till hindret och har desto mer ben om, så stannar hon inte :D Tycker det är jättedumt o behöva lätta på just henne så hon "glappar" iväg :( Rid bakifrån o pressa ben även om hon har huvudet i vädret! Lycka till iaf!

Svar: Ja, men jag glömde liksom benen xD Jag satte henne verkligen i skiten, så tyckte ändå hon gjorde rätt som stannade. Måste lära mig att rida ända fram liksom :)
tessklintestam

2012-06-29 @ 11:06:12
URL: http://cooorre.blogg.se
Postat av: erika

alltså, hur tänkte dem som arrangerade tävlingen? Har dem tagit in för många starter, haft för många klasser, varit sjukt långsamma eller har något hänt under dagen som gjort avbrott i tävlingen? Haha. Har själv också varit med om liknande på en valborgsmässoafton. Blev inget party den kvällen inte..

Håller tummarna för er idag!

Svar: haha dom hade 7(!) klasser på en dag, blandad ponny och storhäst. FÖR mycket klasser och antagligen för mycket starter också. Dock var dom inte alls lika långsamma förra året, men aa, var ju annorlunda när man hade stallplats då.. Blev en dryg väntan xD Tack!
tessklintestam

2012-06-29 @ 11:36:15
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Sophia

Sv: Ja, dock var hon så sjukt trött efter att ha stått i lastbilen hela dagen och blev därför väldigt springig tycker jag, så tror den rundan var vår sämsta. Hon var dock fin i 100 klassen på morgonen!
Men får jobba på, mer rutin och styrka behövs..

Grattis till placeringen idag!

Svar: Förstår att det var en lång väntan!Tack :)
tessklintestam

2012-06-30 @ 23:28:59
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback