söndagsmys

Idag fick jag min älskade kycklingtallrik ♥ haha tack älskling! :)

Hästarna var riktigt fina idag! Båda fick sig ett pass på ridbanan, Gustav joggade jag lite lätt i alla gångarter och checkade av lite hur han kändes på bettet. Vilken skillnad! Dock lite ovant tror jag för oss båda eftersom vi ridit på hackamoor nu i snart två månader, men idag red jag på novabettet och som sagt de kändes riktigt bra!

Gnista fick sig ett ordentligt dressyrpass med fokus på galoppen. Det är sjukt vad svag hon är i galoppen när hon måste komma till arbete där! Blir hårt fokus på galoppen närmsta tiden tror jag minsann. Superhärlig känsla på slutet då hon nästan studsade mig ur sadeln pga steget. Måste filma henne någondag så ni får se skillnaden, tycker inte den syns lika bra på bild.
 

Skruttis! Vill ta lite snygga dressyrbilder på henne någon dag, ni vet så rikigt uppiffad osv - fotograf någon!?


Nä, nu ska jag fortsätta vara social med pojkvännen min :) Förövrigt så startar vi på Hööks Norrköping vår REA imorgon!! Passa på, riktigt galna priser på mycket av sakerna!

Kommentarer
Postat av: natalie

jag kan fota :D

Svar: Åh snällt :D
tessklintestam

2012-06-24 @ 21:41:20
Postat av: Frida

Bara att säga till så fotar jag dig, du har ju några upp på mig om vi säger så ;)

Svar: Åh snälla du <3
tessklintestam

2012-06-24 @ 22:01:01
URL: http://friduusss.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vad finns det för kul på rean då? :) Så jag vet om jag ska ta mig tid att åka in eller inte ;P Förresten, har ni några Elegance-kavajer kvar? ser att de inte finns på hemsidan längre. :)

Svar: Blandat :) Kolla hemsidan så ser du mer eller mindre allt som är på rea. Täcken, träns, skydd, lite olika kläder, hundsaker osv :)
tessklintestam

2012-06-25 @ 10:45:24
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Erika

Fina bilder Tess! :D
Ni gör er så himla bra på bild!
Kramar

Svar: Åh tack snälla! :)
tessklintestam

2012-06-26 @ 11:59:44
URL: http://www.williamdeutz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback