Tisdag!

Gud vad jag gillar blogg.se nya design och funktioner!! Vilken klar förbättring det blev :)
Nu kommer jag att svara på alla kommentarer direkt här i bloggen istället för att svara i andras bloggar osv. Betydligt smidigare att lätt kunna svara här! Dock vet jag inte om de kommer någon information till själva personen som kommenterat att den fått svar? Någon som vet?


Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Eller ja, jobbar på söndag visserligen 11-16.00 och gissa vad vi ska göra då? Förbereda den stooora sommarrean!! Kommer bli crazy och jag måste fan hålla i mina pengar nu haha, så sjukt mycket snyggt som kommer bli SÅ billigt! Hur som, nu ser jag fram emot ett par lediga dagar och härligt midsommarfirande i skärgården med mina fina vänner :) 


min bästaste ♥

Hästarna kommer att gå på lite halvfart denna vecka, tyvärr.
En rolig sak är att jag kommit med till Vingåkers Guldsporrarna!! :D Tyvärr till "fel" klasser, men vi får ta det lite som en utmaning. Kul ska det bli iallafall, speciellt med tanke på helgens resultat nu. Någon mer som ska till Vingåker på deras meeting? 

Mina hästar kommer att gå följande:
torsdag:  115 bed A0/A0
fredag:    120 bed Ackumulator med Joker
lördag:    120 bed A0/A0

Tanken från början var att de skulle gå 110/110/115, men anmälde så sent så anmälde flera klasser som reserv och nu har jag alltså kommit med i de övre klasserna och då tar jag bort mig själv från reservlistan på 110 klasserna. Kan vara en kul utmaning att rida 120 två dagar :) Hoppas hästarna känner likadant ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror inte man blir meddelad när någon svarat på kommentaren, jag har inte blivit det iallafall.. kanske om man lägger in sin mail också?

När börjar hööks sommarrea??? :D
Och när är vingåker meetinget?

Svar: hm.. kanske men måste? jag får väl svara i din blogg också så du får reda på rean ;) Rean startar på måndag den 25e :) och meetinget är från 27-1juli!
tessklintestam

2012-06-19 @ 22:39:50
URL: http://sofiaiaa.blogg.se
Postat av: Sofia

Jippie vad kul då ska jag shoppa lite hihi.
Jag gick faktiskt in på tdb och letade upp tävlingen, såg att HS mamma skulle tävla (High Fidellity) så vi kommer nog att åka dit och titta på torsdagen :) Ser jag dig kommer jag och säger hej :)

Svar: jaaaa va kul :D klart du måste hälsa! ;)
tessklintestam

2012-06-19 @ 22:52:28
URL: http://sofiaiaa.blogg.se
Postat av: Joanna

Jo om man skriver in sin mailadress får man mail om att du svarat :)

Svar: great, tack :D
tessklintestam

2012-06-19 @ 23:08:00
URL: http://joannasofia.blogg.se
Postat av: Cornelia

YEEESSS klart du ska rida 120! Hihi lovar dig en 130 debut innan årets slut om grålle får hålla sig frisk och du inte tappar förståndet eller liknande! :D Lova att inte rida för fort, så kommer jag gråta av stolthet när det går jättebra och du vinner osv :')

btw, kollade bara på typ.. två av filmerna ovan, men fan va bra du rider in i

Svar: haha vet inte om ja vågar mig på 130! får se hur 120 går först ;) JAG LOVAR!!!! tack, känns asbra med kombinationerna nu :D Allt tack vare dig!!
tessklintestam

2012-06-20 @ 17:00:57
URL: http://cooorre.blogg.se
Postat av: Cornelia

kombinationerna nu * :D

2012-06-20 @ 17:01:09
URL: http://cooorre.blogg.se
Postat av: Cornelia

HIHI klart du vågar. Men du får träna först! Men 120 går lätt som en plätt, men de kommer kännas svårare om du rider för fort bara för att det känns högt, lita på din häst och att han hoppar om du har lite ben om. Den andra är jag itne ett dugg orolig för, ben om och hand kvar så kommer dne över allt, de tär gurrabus som är knepigare! :D Killar... Tack, hihihi

Svar: haha bra att någon tror på mig ;) blir träning direkt efter Vingåker sen! :D då jäklar!!!
tessklintestam

2012-06-20 @ 22:07:09
URL: http://cooorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback