5 maj 2012

Gårdagen var härlig, trots enorm tandvärk!

Blir galen på tandvärken! Det gör så jävla ont :( men tror inte det är någon mening med att ringa tandläkaren än då tanden inte kommit upp ordentligt..

Hur som! Gick en promenad med Gurra igår, måste nog bli lite hårdare med lydnaden på honom då det mer var Gurra som gick promenad med mig ;) höhö han fick beta lite gräs också medans jag ryktade honom, supermys!!

Gnista fick sig en skogstur tillsammans med Sofia och Bagge. Hon var olydig och jätte räds för allt, hm ;) men jaja tror hon tyckte de va lite skönt att komma ut i skogen. Måste bättra mig med att rida i skogen! Ryktade sedan så nu blänker hon verkligen ;) hihi

Blev en snabbis på HC med mamma sen, kollade mest i butikerna, höll faktiskt i pengarna!

Sen däckade jag.. Tandvärken tog ut sin rätt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback