Trycka ner folk på internet

En annan jag om 30 juli 2010:
Och jag Tycker att DU Petra ska hålla klaffen om saker DU inte vet nåt om! Har du övervakat Tess varje steg, inte? Men om man känner eller vet vem hon är personligen så finns de helt andra uppfattningar, tro mig.. Fråga runt lite bland dom som har erfarenhet av henne och inte går på allt hon säger.. / Från Nån som vet mer än du..



Måste bara fråga. Om du nu följt mig genom varje steg, kan inte du se en liten förändring då eller? Och framför allt varför kan du inte stå för vem du är? Jag kan inte veta nämligen att jag har någon direkt "ovän" eller någon som vill mig illa pga någonting. Uppenbarligen har jag fel? :/ Och jag tycker de är tråkigt att du inte vågar komma till mig då så vi kan prata om de.. Uppenbarligen snackas de en del, du verkar inte blygsam om att föra vidare skitsnack heller. Och uppenbarligen är hästvärlden grymt vidrig, då alla ja pratar me på träning- och tävlingar verkar sjukt trevliga mot mig. Så, tänker du berätta vem du är eller ska vi fortsätta med detta trams och barnsligheter genom min blogg och internet? Jag tänker inte bry mig mer om detta så du är välkommen att fortsätta kommentera. Bara undrar om du tänker berätta vem du är eller om ja ska gå runt o tro att jag har ovänner och att folk tycker illa om mig..?


Orkar inte engagera mig mer i detta. Men en vacker dag kanske jag stänger bloggen, säljer hästen och lägger hjälmen på hyllan pga detta och då har några av er fått som ni vill :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Massa massa styrke kramar! Jag tycker ni är fantastiska och du gör ett grymt jobb, o lägger DU hjälmen på hyllan är det en skam för du är verkligen en talang!

2010-08-05 @ 08:15:45
Postat av: maria

personen som har skrivit det där är nog både avundsjuk, har dålig självkänsla och förmodligen inte så många vänner...

2010-08-05 @ 12:31:35
URL: http://mariabagenholm.blogg.se/
Postat av: Linda

skit i vad folk säger, fan så sjuka människor det finns :s du är ju för fan svin duktig med gustav & dessutom hur mycket daknar du inte din sötnos som gick bort då? jo det står om d väldigt ofta, hur kan någon ens säga sådär? :s

2010-08-05 @ 18:28:02
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Malin

De människor som får ta mest skit är de människor som absolut inte förtjänar det, människor som du! Som kämpar på, försöker och lyckas så bra även fast du haft så mycket motgångar i livet och förlorat något du håller kärt. Ändå så kämpar du vidare och lyckas ta dig upp igen! Det sticker i ögonen på dem som får allt serverat på silverfat men som ändå inte lyckas komma till din nivå.

Ju elakre kommentarer ju mer desperata blir dem för att dom inte lyckas knäcka dig, barnsligt? Mycket.. Men hästfolk är hästfolk.



Stay strong och visa de J*vlarna att de inte kan knäcka dig! ;)

Många, många, där i bland jag själv, tror på dig och din fina häst! :)

2010-08-05 @ 19:00:23
Postat av: Tove

fyfan, vad är det för jävla idioter som kan skriva sådär?

Du är superduktig Tess, låt ingen inbilla dig något annat! Du har haft sån grym otur med flera hästar i rad, och du har fått/får ju jobba så in i den med Gustav... Den som inte ser framstegen alla dina hästar gjort måste på riktigt vara blind eller dum i huvudet!



du gjorde ett kanonjobb med Peia som blev helt löjligt fin-vilket ju jag som var med och såg hela hennes inridning och sen följde er på så nära håpll man kan "på distans" kan intyga, och även Gustav har ju det sista gjort grymt stora framsteg och börjar både se betydligt trevligare ut i kroppen och ridningen.



Fortsätt kämpa och jobba precis som du gör, och låt inte idioternas kommentarer spöka i ditt huvud.

Sök på deras IP-adresser och konfrontera dem på riktigt, har man något att säga får man fasen stå för det också.



Du är fantastisk, och som du hanterat alla motgångar och nederlag du tvingats möta är helt otroligt beundransvärt!

stora styrkekramar<3

2010-08-05 @ 19:24:12
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst m.m :)

Tråkigt att det ska va såhär i hästvärlden :S Jag gillar inte hästtjejer, haha :D När du skriver ett inlägg om det i din blogg så triggar detta den omogna personen ännu mer, låt det bara gå förbi, ödsla INGEN energi eller uppmärksamhet åt det alls, du har inget att försvara dig mot - det kan lätt verka så när man dedikerar ett inlägg om det. :)

2010-08-05 @ 19:47:17
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Sara

VARFÖR är hästmänniskor så här? Fattar inte, så jäkla tråkigt. Förstår inte folks behov av att trycka ner andra, jävla idioter, man blir ju förbannad.

2010-08-05 @ 20:08:05
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Jenny

finns idioter till allt tessan men du gör ett skit bra jobb med dina hästar och du om någon bryr dig om dina hästar. sami var ju helt fantastisk när jag fick henne och så himla bra riden så det finns inte ! och jag vet att sami inte lätt på något sätt jag hade ett helvete med henne i fyra månader så du gjorde ett kalas jobb med henne det vet jag:)

2010-08-05 @ 20:25:22
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Vet du vad jag tycker du ska göra? :)

SKIT I VAD FOLK SKRIVER! Jag vet att det är svårt, men du är duktig och utvecklas i din ridning hela tiden! Sedan tycker jag inte du ska acceptera kommentarer med minst lilla elakt i. För när en ser att någon törs kommentera något elakt till dig (eller någon annan bloggare) så törs ännu fler omogna människor som inte törs öppna munnen i vanliga fall göra det och kommenterar minsta lilla grej. Lägg inte upp det i ett inlägg heller, tror det skulle hjälpa och kanske vara färre kommenterar som endast består av ord som trycker ner dig! Du ska inte ta åt dig! Du är jätte duktig!



Detta var bara ett tips som kanske kan få det att sluta och färre som kommenterar och diskuterar just det personen kommenterat. Då tror det aldrig slut med diskussionen om du varje vecka lägger upp en kommentar med massa elaka ord en person kommenterat.



Jag tycker du är jätte duktig och är en mogen ryttare som kommer komma långt just att du kan ta hjälp av andra och utvecklas tillsammans med din häst :)

2010-08-06 @ 22:07:50
URL: http://warhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback