Dag 2 - Min första kärlek

Min första riktiga kärlek fanns i ponnyn Ginger.
Det fanns verkligen inga killar i min värld under min ponnytid, det fanns bara hästar. Och min första kärlek hittade jag på Blocket tillsammans med min pappa. Det var kärlek vid första ögonkastet, jag var 8½ år gammal.

Min fina ponny fick jag ha fram tills jag fyllde 15 år och skulle börja gymnasiet. Sen fick min fina ängel somna in pga sjukdom, gissa om jag hade ett brustet hjärta?! Fina älskade Ginger ♥ Nu är det 5 år sedan han försvann..



I skolan fanns det väl alltid söta killar som man frågade chans på, men det var mest för att "man skulle det". Bästa kompisen fick sedan gå och göra slut åt en, eller så skrev man en lapp och la i "pojkvännens" skåp. Och min första pojkvän (observera att detta inte var min första kärlek, eller att de va kärlek överhuvudtaget) hette faktiskt Marcus. Inte den Marcus jag är tillsammans med idag haha, nejnej det här var pojkvännen i årskurs 4-5, då var vi tillsammans och höll handen och kramades när ingen såg hihi busigt! Lite komiskt att min drömkille som jag idag är tillsammans med också heter Marcus, eller? ;-) Hur som, där fick ni veta lite om min första kärlek.

pussis tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback